Over ons

Buro Reng is een klein, ambitieus bureau voor design en communicatie in Groningen. We ontwerpen alles voor print en web. Of het nu gaat om een nieuwe naam, huisstijl, website, strategie, campagne of filmproductie. We besteden veel aandacht aan het proces en de samenwerking. Dit vanuit de visie dat je samen met de opdrachtgever de beste resultaten behaalt.

Alles draait om mensen

Een klant is voor ons geen account, maar een mens (of een groepje mensen). Vanuit die betrokkenheid werken wij nauw samen met onze klanten aan design- en communicatieprojecten. We zijn daarbij nieuwsgierig, meestal inspirerend en soms ook confronterend. Maar altijd constructief op zoek naar een resultaat dat de opdrachtgever omarmt, omdat het ‘eigen’ is.

Buro Reng presentatie wand

Niet alleen het resultaat telt

Bij Buro Reng houden we van bijzondere beelden en vormen en van krachtige visuele prikkels. Het gaat ons niet alleen om het resultaat, maar ook om het proces. Dat proces moet je ook goed vormgeven vinden wij. Kenmerkend voor onze werkwijze is dat wij niet beginnen met ontwerpen, maar met luisteren.

Hotel de Marne Leden

Ook samen een project starten?

Buro Reng is gevestigd in Noord-Nederland in het centrum van de stad Groningen. Wil je eens kennismaken? Of heb je een vraag over een bepaald communicatievraagstuk? Of heb je soms een plan of idee dat je eens tegen ons aan wilt houden? Wees welkom bij Buro Reng voor een vrijblijvend gesprek over wat jou en ons bezighoudt.

Bel ons

Opdrachtgevers

Wij werken voor een mix van profit, non-profit, nationale, internationale, kleine en grote opdrachtgevers.

Artphy
Bureau voor Bijzaken